Thursday 27 January 2011

Akhirnya ku miliki jua





Assalammualaikum semua....di sini saya nak berkongsi cerita tentang 'fire place' atau bahasa melayunya pendiang api.Alkisahnya bila dah terobses dgn dekorasi ala inggeris ni dan selalu membelek majalah, teringin sangat nak memiliki benda ni...satu hari saya pergi keluar dgn mr hubby di  Bandar Baru Sg. Buluh,sementara dia pergi ke masjid berhampiran saya pun jalan2 sampaila saya nampak satu kedai english decor.Ternampakla benda ni lalu saya tanyakan harganya..simple je...kecil tapi harga mencecah lebih dari seribu ringgit,wow! mahal gak...manala saya mampu,saya ni bukanlah perempuan yang berkerjaya..banyak lagi hal2 yang lebih penting...maka saya bertekat ingin membuatnya sendiri.Dengan bantuan mr hubby benda ni dah siappun dan lg satu untuk pengetahuan semua kayu2,papan yang digunakan adalah dari kayu terpakai cuma kayu untuk hiasan saja di beli...jauh lebih besar dari yang kat kedai dan yang penting JIMAT!

No comments:

Post a Comment