Friday, 11 February 2011

Cubaan melukis lembu

Salam jumaat semua..hari ni nak share citer pasal cubaan melukis lembu...lawak kan rupa lembunya..tengok remos rambutnya ha ha...tuannya tak pandai sikatkan rambutnya..tapi nampaknya lembu ni dah tua,rambut dah banyak gugur..he he..Ni le pertama kali seumur hidup lukis gambar lembu...saja nak cuba benda yang tak penah di buat..ok,tenung le lembu ni tapi jangan lama2 nanti dia kejo lak..he hee!

4 comments:

  1. heheeh percubaan yg agak baik tu diah...cuma kena praktiss lagi...hehehe

    ReplyDelete
  2. thanks ogy...rasanya banyak benda lain lg yg nak di praktis...lembu ni saja2 nak cuba lukis je

    ReplyDelete
  3. alahai...comeynye lembu tu kak...

    ReplyDelete
  4. timer kasih norhafiza...comey ke? garang tu!

    ReplyDelete