Monday 7 February 2011

FA cottage

 First FA cottage ni saya buat untuk diri sendiri tapi tak sangka ada juga orang berkenan...dah di beli oleh seorang doktor..erkk alahai cuma tinggal gambar je!
 Gambar yang ni inspirasi dari sebuah majalah orang putih..tak ingat pulak saya namanya
 Gambar yang ni dari buku En zahir
Assalamua'laikum....tak tau apa nak di n3,terjah2 fail kat komputer ni jumpa le pulak gambar2 ni.Gambar2 ni saya lukis dari inspirasi kat internet & ada juga dari buku En zahir...saja nak cuba2.Untuk pengetahuan semua saya tak pernah belajar dari mana2 kelas atau workshop...cuma banyak belajar dari buku...main hentam je...tak berapa perfect lagi,masih banyak yang perlu di pelajari..saya harap para sifu2 yang ada kat blog ni boleh bagi komen yang membina...boleh kan??Sebelum tu minta maaf sebab mutu gambar kurang elok..maklum le pakai kamera h/phone cap ayam he he...

2 comments:

  1. lawoo le....seronok le leh make over perabot2 sendiri nnti.. :)

    ReplyDelete
  2. Gee pun leh buat..cuma kena ada rajin n masa

    ReplyDelete